چرا نظرسنجی

معرفی و مزایای پنل نظرسنجی ترنج

همیشه یکی دغدغه های انجام نظرسنجی به شیوه سنتی پرداخت هزینه های چاپ و توزیع فرم های نظرسنجی بوده تا مشتریان بتوانند فرم های شما را پر کنند و تحویل شما بدهند و تازه با انجام این مراحل زمان بر دوباره شما باید وقت بگذارید و از نظرسنجی گرفته شده تحلیل و نتیجه گیری کنید. اما جای نگرانی نیست جایگزینی سریع برای تمام این مراحل زمان بر وجود دارد یکی از قابلیت های ترنج دارا بودن پنل نظرسنجی آنلاین می باشد که با داشتن آن می توانید درباره کالا و خدمات خود با تعداد بسیار زیادی از مشتریان بصورت خصوصی مشورت کنید و با دریافت لحظه ای نتایج نظرسنجی و تحلیل خودکار آنها از این نظرات برای بهبود شرایط کاری خود حداکثر استفاده را ببرید و دیگر نیاز به شیوه های سنتی نظرسنجی نداشته باشید.

 

مزایا

• پنل نظرسنجی رایگان ترنج

• بدون نیاز به خرید خط اختصاصی و پنل پیامکی

• بدون نیاز به پرداخت هزینه چاپ و توزیع فرم

• ارسال نظرسنجی بصورت عمومی و خصوصی حتی برای یک نفر

• ارسال نظرسنجی به گروه خاصی از مشتریان

• گزارش خودکار لحظه ای نتایج نظر سنجی

• گزارش نموداری نتایج شرکت کنندگان

• فیلتر کردن و دسته بندی نتایج برای آنالیز دقیق تر نظرسنجی

• امکان نظرسنجی با برند اختصاصی شما

• امکان طرح هرگونه سوال متناسب با نیاز شما

• امکان تعیین تاریخ شروع و اتمام نظرسنجی

• ثبت نظرسنجی بر روی تبلت و گوشی های هوشمند مشتریان

• امکان مدیریت و مشاهده نتایج نظرسنجی ازطریق تبلت و گوشی های هوشمند خود

• امکان ارائه مشوق به مشتریان برای مشارکت بیشتر مانند اختصاص شانس قرعه کشی

روش ها و نحوه عملکرد آنها

نظرسنجی های آنلاین برای دست یابی به آنچه که مشتریان شما واقعا می اندیشند بهترین گزینه است که در پنل نظرسنجی ترنج شما امکان تعریف سه مدل نظرسنجی را خواهید داشت که شامل:

 

• نظرسنجی چند گزینه ای

مانند نظرسنجی با جواب بله یا خیر و یا یک سوالی که چندین جواب دارد

 

• نظرسنجی با جواب باز

در این حالت شما سوالی را مطرح می کنید و مشتریان نظر خود را برای شما شرح می دهند

 

• نظرسنجی با جواب مقیاس بندی شده یا امتیازی

در این حالت شما می توانید میزان کیفیت عملکرد خود را بسنجید مانند اینکه به برخورد فروشندگان چه امتیازی می دهید؟

مزیت این روش نسبت روش های دیگر این موضوع است که یک قانون کلی درباره این روش وجود دارد که بیان می کند کسانی که در مجموع از 10 به شما 7 یا بالاتر می‌دهند افرادی هستند که در آینده می‌توانید روی خرید مجدد آنها حساب کنید. اما مشتریانی که به شما 9 یا 10 می‌دهند افرادی هستند که علاوه بر پایداری در خرید، شما را به دیگران هم معرفی می‌کنند ولی اگر مشتریانی به شما نمره 6 و کمتر بدهند، یعنی آنها در آستانه‌ی خروج از گردونه‌ی خدماتی شما هستند با این حال شما به‌جز رضایت‌ سنجی واقعا چه ابزار دیگری را می‌شناسید که بتواند اینقدر دقیق مشتریان شما را آنالیز کند؟

 

نحوه عملکرد

برگزاری یک نظرسنجی آنلاین درواقع همان چیزی است که شما برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید. یک نظرسنجی راحت که فرم آن خیلی سریع تنظیم می شود و بدون نیاز به حضور فیزیکی مخاطب لینک نظرسنجی در قالب یک پیامک برای وی ارسال شده و مخاطب هم با کلیک بر روی لینک وارد صفحه اختصاصی نظرسنجی شما خواهد شد و نظر خود را برای شما بصورت آنی ارسال می کند و در مقابل شما هم با هر بار دریافت نظر از سوی مخاطبان بلافاصله نتایج و آنالیز بروزرسانی شده آنها را خواهید دید.