نرم افزار مدیریت جامع ترنج

نرم افزار مدیریت جامع ترنج در کسب و کارهای بزرگ تحلیل دقیقی از عملکرد هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه سازمان می دهد مدیران کسب و کارها برای تصمیم گیری های اساسی سازمان ازجمله میزان و نوع خرید ،کنترل موجودی، تخفیف گذاری های فروش،گزارش های مالی جامع و محاسبه هزینه و درآمد واقعی نیاز شدید به اطلاعات درست و در لحظه دارند، در این میان برای کنترل هزینه ها با آگاهی قبلی باید به سراغ نرم افزارهایی رفت که تمامی این قابلیت ها را داشته و علاوه بر آن در میان رقبا پیشتاز بوده و با تجربه و فراوانی حضور در بازار بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای یک مجموعه(مدیران یک مجموعه) باشد.

در این راستا نرم افزار جامع ترنج به منظور پوشش عملیات در سطوح مختلف فروشگاه های زنجیره ای طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم سازمان را به سه سطح اصلی دفتر مرکزی، دفتر فروشگاه و نقاط فروش یا صندوق های فروش تقسیم کرده و عملیات در تمامی سطوح سازمان به صورت یکپارچه و آنلاین انجام می شود.

در این مجموعه تمام ایستگاه های کاری در فروشگاه و دفتر مرکزی بصورت یک شبکه سلسله مراتبی با هم در ارتباط بوده و برنامه ها و سرویس های نرم افزاری کاربردی، عملیات انتقال داده ها را به صورت خودکار و آنلاین بین دفتر مرکزی و شعب مختلف فروشگاه انجام می دهند. در صورت مختل شدن اینترنت فروشگاه، صندوق های فروش موجود در فروشگاه می توانند به طور مستقل به کار خود ادامه دهند و پس از اتصال مجدد شبکه، اطلاعات تمامی عملیات انجام شده بصورت خودکار به سیستم مرکزی منتقل می شود.

این مجموعه شامل سیستم های زیر می باشد:

سیستم مدیریت کالا و انبار

سیستم ارتباط با مشتری

سیستم مدیریت فروشگاه های خرده فروشی

سیستم صندوق فروش

سیستم حسابداری

سیستم خزانه داری

سیستم سفارش گذاری

سیستم تولید محصول (کترینگ و کافی شاپ و فست فود و...)

سیستم گزارش ساز

نرم افزار کیوسک

سیستم مدیریت فرایند های کسب و کار

اپلیکیشن و وب سایت فروش اینترنتی محصولات و باشگاه مشتریان ترنج

API (وب سرویس ) جهت اتصال آنلاین فروش اینترنتی وب سایت ها به سیستم جامع

سیستم جامع انبارداری PDA