- چند زبانه بودن سیستم ها و پشتیبانی از چند زبان به صورت همزمان (در حال حاضر فارسی و انگلیسی)
- پشتیبانی از تمامی ارزهای رایج دنیا با امکان تعریف و مدیریت تبدیل نرخ ارزها
- انتقال آنلاین اطلاعات بین تمامی سرورهای مجموعه فروشگاهی و کنترل متمرکز از دفتر مرکزی براساس اجرای هر تراکنش
- گروه بندی فروشگاه ها و مشتریان جهت قیمت گذاری و تخفیفات متفاوت در گروه های مذکور
- گروه بندی مشتریان بر اساس الگوي جهانی LRFM و RFM
- تعریف انواع استاندارد بارکد کالا و انتساب چندین بارکد به یک کالا
- تعریف بارکد وزنی برای کالاهای فله ای جهت ارتباط با ترازوهای دیجیتال
- تعریف انواع لیست قیمت با گزینه های بازه زمانی و ساعت و روز خاص در هفته
- مدیریت و تعریف انواع قوانین فروش (Promotion) براساس مبلغ، کالا، برند، دپارتمان و تامین کننده و...
- تعریف و مدیریت چند انبار در هر فروشگاه
- تعریف و مدیریت نقطه سفارش کالا و بهینه سفارش در هر انبار فروشگاه
- کنترل و مدیریت گردش کالا در هر انبار فروشگاه (جلوگیری از فروش در سطح فروش و یا جلوگیری از گردش کالا در سایر انبارها)
- پیاده سازی انواع فرآیندهای انتقال کالا در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای و انتقالات بین انبارهاي یک فروشگاه و یا بین انبارهای فروشگاه ها
- ثبت و مدیریت سفارش های دارای زمانبندی به تأمین کنندگان و قابلیت برنامه ریزی سفارش به تأمین کنندگان
- مدیریت سفارشات و انتقالات و دریافتی فروشگاه ها در چندین مرحله
- ثبت سفارش مشتری و اجرای فرآیند فروش عمده در انبارها
- دسترسی به تمامی تراکنش های انجام شده با استفاده از فناوری خاص انتقال آنلاین اطلاعات
- تسویه حساب صندوقداران بر اساس ریز کارکرد و نحوه تسویه
- استفاده صندوقداران از صندوق های مختلف فروشگاه با پیاده سازی فرآیند "کاربرد مبتنی بر صندوقدار" در سیستم صندوق فروش
- تعیین اعتبار مشتری و مدیریت فروش اعتباری
- تعریف و مدیریت فروشنده های کمسیونی و ثبت و کنترل کمیسیون فروشنده ها
- توقف عملیات تراکنش در یک صندوق و فراخوانی و ادامه عملیات تراکنش فروش در صندوق های دیگر فروشگاه
- پیاده سازی کامل استاندارد UPOS/OPOS در صندوق های فروش و پشتیبانی کامل از ابزارهای جانبی صندوق فروش که این استاندارد را پشتیبانی می کنند
- اجرای فرآیندهای قیمت گذاری و سیاست های تخفیف براساس گروه های مشتری و گروه های کارمندی
- کنترل آنلاین و متمرکز وضعیت بن و کارت هدیه از دفتر مرکزی
- ذخیره اطلاعات در سطوح مختلف سازمان (بانک هاي اطلاعات چند سطحی) و همچنین ذخیره سازی فایلهای اطلاعاتی هر تراکنش در 2 سطح سرور فروشگاه و سرور دفتر مرکزی به منظور پیگیری و بازیابی اطلاعات در شرایط ویژه
- قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف فروشگاه در دفتر مدیریت مرکزی و ارسال خودکار آنها از طریق شبکه به تمامی شعبه ها
- مدیریت کنترل سطح دسترسی به منابع سیستم از طریق دفتر مرکزی
ارائه نسخه های جدید محصول
در دوره خدمات پشتیبانی رایگان و در صورت عقد قرارداد پشتیبانی، تمامی نسخه های جدید نرم افزارهای موضوع قرارداد به صورت رایگان به مشتری ارائه می شود.
همین حالا با ما تماس بگیرید
مشاوره رایگان
05138932057